niedziela, 9 kwietnia 2017

Wiosna - inspiracje



Czuję wiosnę. Czuję jej zapach. Dla mnie wiosna to coś więcej niż okres zaznaczony w kalendarzu. Wiosna daje mi motywację, pozytywną energię. Dni zaczynają pomału robić się dłuższe. Wszystko zaczyna się od nowa. A ja tym razem chcę się z Wami podzielić inspiracjami na wiosenne DIY.

1. Wieniec z tkaniny      
                                              

To zdjęcie zupełnie mnie zauroczyło, więc spróbowałam uszyć taki wieniec i... Zupełnie mi nie wyszedł. Nie chcę tym Was zniechęcać do zrobienia sobie takiego wieńca, wręcz przeciwnie (link do turorialu z bloga Kreatywne Życie macie TU). Rada: nie kombinujcie z długością pasków, z których będziecie pleść wieniec. A jeśli już to zróbcie to umiejętnie, nie tak jak ja... Nie będę się chwalić moim dziełem...

2. Tukipany z tkaniny

Znalezione obrazy dla zapytania wiosenne  do uszycia
źródło zdjęcia: http://amelushka.pl

Tak... Znowu szycie. Przepiękne są te kwiatki. Wcale nie są aż takie trudne do uszycia (oczywiście jeśli umie się szyć). Jeszcze ich nie zrobiłam, ale mam zamiar. Moja rada: lepiej kupcie jasnozieloną tkaninę na łodygi i liście. Będzie pasować do większej ilości kolorów (chodzi o główki tulipanów), a poza tym będzie bardziej wiosennie.

3. Papierowe kwiatki


Tym razem zdjęcie jest zrobione przeze mnie, ale pomysł wzięłam od Niebałaganki. Bardzo podoba mi się efekt końcowy, jednak nigdy nie wiem jak zwijać kwiatki. W końcu mi wyszło. Do zrobienia tego diy możecie użyć biłuły (gładkiej lub tej częściej spotykanej, czyli chropowatej) lub serwetek. Ja robiłam swoje kwiatki z gładkiej bibuły i bardzo podoba mi się efekt jaki uzyskałam, ale uważam, że każdy z powyżej wymienionych materiałów nadaje się do tego tak samo dobrze (najlepiej użyjcie dwóch pasujących do siebie kolorów zamiast jednego, lepszy efekt gwarantowany). Również jako gałązek możecie użyć czego tylko chcecie: drzewka na biżuterię, zwykłych patyków, a nawet kabla jak ja to zrobiłam, by mój biały, zwisający nad łóżkiem kabel wyglądał bardziej atrakcyjnie... Nie bójcie się eksperymentować!

4. Akwarelowy napis

Niestety w tym przypadku nie udało mi się znaleźć zdjęcia, ponieważ pomysł wzięłam z youtube. Link do filmu Vivalaevy macie TU. Jeżeli chodzi o DIY, które mnie zainspirowało to chodziło mi o akwarelowy napis, który po raz pierwszy na filmie pojawia się chyba w drugiej sekundzie. Ja w najbliższym czasie chcę zrobić sobie taki napis, ale zamiast wyrazu "spring" chcę zrobić napis "relax". W następnym poście postaram się Wam pokazać jak mi wyszło. Możecie skorzystać też z innych pomysłów z tego filmiku.

Bardzo się cieszę, że w końcu udało mi się udostępnić tego posta. Chciałam to zrobić w pierwszy dzień wiosny, ale nie udało mi się. Jeżeli macie jakieś pomysły o czym mogłabym napisać proszę piszcie w komentarzach.

Mam nadzieję, że podobał Wam się mój wpis i że zainspirujecie się nim robiąc jakieś DIY. Do następnego wpisu!
Tosia

1 komentarz:

  1. Cześć Tośka! Dzięki za info o nowym wpisie. Zachęcam Cię do zamieszczania zdjęć ozdób, które sama wykonałaś (nawet jeśli tak jak w przypadku wieńca coś nie do końca Ci wyszło😜). Cudownie, że mamy wiosnę. Ja też nabieram więcej energii do działania. Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń