poniedziałek, 6 lutego 2017

Myśl tygodnia




Hej! Na ten tydzień znalazłam dla Was taki cytat:
"Człowiek, który nie robi błędów zwykle nie robi niczego"
- Edward John Phelps

Ja chyba najbardziej odnoszę te słowa do rysowania i hand letteringu. Ta myśl daje mi motywację, gdy ją czytam myślę sobie żeby nie martwić się błędami, ponieważ one znaczą, że po prostu coś robię. Nie ma osoby, która nie popełnia błędów, więc nie ma co się nimi przejmować. Więc nie poddaję się widząc te krzywe literki, czy asymetryczne linijki (choć w tym "obrazku" jest ich naprawdę mało).
Nie przejmujcie się błędami!

W ogóle to zastanawiałam się, czy ktoś oprócz mnie z tych bardzo niewielu czytelników trenuje hand lettering jak ja? Jeśli tak to ujawnijcie się w komentarzach!

To tyle na dzisiaj. Jeśli macie własne przemyślenia związane z tą myślą to piszcie w komentarzach ;)
Tosia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz