poniedziałek, 9 stycznia 2017

Myśl tygodnia





















Ostatnio znajduję bardzo dużo ciekawych i mądrych cytatów. Wpadłam na taki pomysł, że będę co tydzień się nimi z Wami dzielić. Tym właśnie jest seria "Myśl tygodnia". Będą to głównie cytaty motywacyjne, ale nie tylko. Przy okazji będę się uczyć hand letteringu (co prawda sama, w domu, ale jednak). Jeśli nie wiecie co to hand lettering odsyłam Was do posta Aliny z Design Your Life (moja ulubiona blogerka). Linka do posta macie TUTAJ.


Myśl na ten tydzień (taka jak powyżej na zdjęciu):
"Nie bój się dużego kroku. Nie pokonasz przepaści dwoma małymi"
- David Lloyd George

Może moja pierwsza praca nie jest najpiękniejsza, ale mi się podoba. W następnych wpisach z tej serii będziecie mogli obserwować mój "hand letteringowy" postęp.

Jeśli chodzi o moje refleksje związane z tym cytatem to dla mnie tą przepaścią jest przeprowadzka. Przeprowadzam się do innego miasta, więc to nie tylko nowy dom, nowy pokój, nowa okolica, ale też nowi ludzie. I mi David Lloyd George w tych słowach mówi żebym nie bała się tej przeprowadzki. I myślę, że jest to słuszne.

Mam nadzieję, że mój pomysł na serię Wam się spodobał. Jeśli macie własne refleksje związane z tym cytatem i chcecie się nimi podzielić w komentarzach to chętnie się z nimi zapoznam ;)


Tosia


2 komentarze:

  1. Hej Tosiu! Bardzo podoba mi się Twój pomysł na bloga (i plus za dowcipny beretowy tytuł). Trzymam kciuki za to by działo się tu dużo ciekawych rzeczy. Z przyjemnością będę obserwował nowe wpisy, recenzje, zdjęcia Twoich prac i przemyślenia. A duże kroki są fajne i przynoszą dużo dobrego. Dlatego nie należy się ich bać! - Zwłaszcza kiedy ma się długie nogi;)

    OdpowiedzUsuń