piątek, 6 stycznia 2017

Nowy Rok. Nowy blog.



Znalezione obrazy dla zapytania Nowy rok

Wraz z początkiem Nowego Roku postanowiłam założyć własnego bloga. Kiedyś prowadziłam wraz z Mateuszem i Mają bloga book wszechmogący (polecam), ale nasz zespół się rozpadł i bloga prowadzi teraz tylko Mati, a ja postanowiłam założyć własnego. Nazwa wzięła się od tego, że uwielbiam koty i moją pasją jest rysowanie i malowanie, a (przynajmniej mi) malarze kojarzą się z Francją i mężczyznami w beretach, którzy siedzą przy ulicach i malują. Stąd wzięły się Koty w Beretach.

Jeszcze nie wiem, o czym dokładnie będzie ten blog, a na razie chcę życzyć wszystkim szczęśliwego Nowego Roku!
Tosia

P.S. Daję tu linki do moich dwóch recenzji z poprzedniego bloga: 

1 komentarz:

  1. Bookowy Admin4 marca 2017 15:24

    Radzę ci się zdecydować co do tematyki, bo inaczej może wyjść blok o niczym (co by było niefajne).

    Dobrze by było także utworzyć strony, w których umieściłabyś posty z różnymi tagami, np. "Myśl tygodnia" lub "Recenzje".

    Po za tym całkiem ciekawie tutaj jest. (:

    OdpowiedzUsuń