wtorek, 17 stycznia 2017

Myśl tygodnia


Na początek chcę Was przeprosić za to, że wczoraj nie wstawiłam tego posta, ale byłam przez cały dzień poza domem. Od razu mówię, że w przyszłym tygodniu w poniedziałek na blogu nie pokaże się post z serii "Myśl tygodnia", ponieważ będę na wyjeździe. Najprawdopodobniej ukaże się w środę (nie martwcie się, w następnych tygodniach postaram się lepiej sprawować.


Moja myśl na ten tydzień to:
"Udowodnij sobie i innym, że potrafisz coś osiągnąć. Nie trać czasu na głupoty! Wstań i zrób coś dla siebie, wystarczą tylko Twoje chęci."
(niestety nie wiem czyje to słowa 😞)

Jeśli chodzi o moją pracę, to nie jestem z siebie do końca zadowolona, ponieważ jest niesymetryczna. Ale jak to mówią "Trening czyni mistrza" ;)

Na ten tydzień wybrałam właśnie tą myśl, ponieważ jest to mój ulubiony cytat motywacyjny. Nie wiem dlaczego go tak lubię. Może dlatego, że jak go widzę to myślę "Nie siedź w necie, przecież masz tyle planów. Działaj!". A może dlatego, że jest taki konkretny...

A Wy może macie jakieś refleksje, którymi chcielibyście się podzielić?  Piszcie w komentarzach ;)
                                                                                                                                          Tosia

2 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się twój blog i twój pomysł z myślami tygodnia. Pięknie piszesz i rysujesz literki. Masz pomysły i chęci do pisania. Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe i motywujące słowa Kasiu! Mam nadzieję, że nasze oba blogi będą się rozwijać ;)

      Usuń